Σελίδες

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Πανελλαδική συγκέντρωση Σχολικών Ειδών για τα Παιδιά που έχουν Ανάγκη

«Αγοράζοντας ένα βιβλίο, ένα τετράδιο ή ένα στυλό για το παιδί σου, σκέψου και το παιδί που δεν έχει αυτή τη δυνατότητα».
Οι εξαιρετικά δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες
έχουν αυξήσει τον αριθμό των παιδιών και των οικογενειών
που χρειάζονται στήριξη.
Από σήμερα και όπως κάθε χρόνο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ξεκινάει μία πανελλαδική εκστρατεία συγκέντρωσης σχολικών ειδών για τα παιδιά των οποίων οι οικογένειες δεν μπορούν να αντέξουν το οικονομικό βάρος των σχολικών απαιτήσεων.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ χρειαζόμαστε τη συμμετοχή όλων για να παρέχουμε τα απαραίτητα σχολικά είδη στα παιδιά που οι οικογένειές τους αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Οι εξαιρετικά δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες έχουν αυξήσει τον αριθμό των παιδιών και των οικογενειών που χρειάζονται στήριξη.
Με τη δική σας συμμετοχή, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα καταφέρει να ανταποκριθεί σε όλα τα αιτήματα που έχει ήδη και πρόκειται άμεσα να δεχθεί πανελλαδικά, παρέχοντας σε χιλιάδες παιδιά τα απαραίτητα σχολικά είδη προκειμένου ισότιμα να φοιτήσουν στα σχολεία τους. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να νιώσει κανένα παιδί μειονεκτικά, να βρεθεί στη δύσκολη θέση να δικαιολογηθεί στο δάσκαλό του γιατί δεν έχει τα απαραίτητα και το σπουδαιότερο να μην μπορεί να αποδώσει ανάλογα με τις δυνατότητές του γιατί δεν έχει τα απαιτούμενα.


Απαραίτητα σχολικά είδη:
* Τετράδια (μπλε και χρωματιστά)
* Τετράδια 3- 4 θεμάτων
* Σχολικοί άτλαντες (γεωγραφικοί και πολιτικοί)
* Τέμπερες – Κηρομπογές
* Μπλοκ ζωγραφικής – ακουαρέλες
* Μαρκαδόρους – Ξυλομπογιες
* Μολύβια
* Στυλό
* Γόμες
* Ξύστρες
* Διορθωτικά
* Σχολικές τσάντες
* Πινέλα
* Κασετίνες
* Ντοσιέ (μεγάλα- μικρά) και ανταλλακτικά φύλλα
* Φακέλους με λάστιχο
* Χαρτί Α4
* Διαφάνειες
* UHU (στικ και υγρή)
* Πλαστελίνες
* Διάφανο αυτοκόλλητο για ντύσιμο βιβλίων
* Ψαλιδάκια
* Γεωμετρικά όργανα (χάρακες, διαβήτες κ.λ.π.)



Σε όλη την Ελλάδα τα σημεία συγκέντρωσης/αποστολής:

Μαρούσι – Στουντίου 1 & Γκλιάτη, Μαρούσι – τηλ. 210 6095844
Αθήνα (κέντρο) – Στουρνάρη 16 – τηλ. 2117801430
Καρέας – Δάφνης 2 & Λ.Ι.Καρέα – τηλ. 2107609550
Ίλιον – Αγίας Ελένης & Πλήθωνος Γεμιστού, Παλατιανή – τηλ. 210 5781060 – 211 8003075
Περιστέρι – Τεμπών, Δημητροκάλη & Δραγούμη 4 – τηλ. 2105785820
Μελίσσια – Τέρμα Βιτσίου – τηλ. 2108040918
Ιλίσσια – Ίωνος Δραγούμη 3 & Δημητρέσσα – τηλ. 211 8008450
Θεσσαλονίκη – Παπακυριαζή 3 – τηλ. 2310250160
Φοίνικας Καλαμαριάς – Εθνικής Αντιστάσεως & Θησέως – τηλ. 2310383141
Πάτρα – Όθωνος Αμαλίας 83 – τηλ. 2610332499
Πύργος – Αραχώβης 3 – τηλ. 2621081040
Κυλλήνη – Πύργος Ηλείας – τηλ. 2623093933
Τρίπολη – Ελευθερίου Βενιζέλου 22 – τηλ. 2710234154
Αρχαία Κόρινθος – Θέση «Θέατρο» – τηλ. 2741032628
Κέρκυρα – Χαμηλή Μαγουλάδων – τηλ. 2663051755
Χαλκίδα – Αβάντων 65 – τηλ. 2221079788

Μπορείτε επίσης, να αποστείλετε τα σχολικά είδη μέσω ΕΛΤΑ ή Courier σε κάποιον από τους παραπάνω χώρους μας (χρέωση αποστολέα)

infokids

www.hamomilaki.gr

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Φτιάξτε σπιτικές δαχτυλομπογιές

Θα χρειαστείτε 100γρ κόρν φλάουερ, 50 γρ κρύο νερό, 300 γρ βραστό νερό και χρώματα ζαχαροπλαστικής. Ανακατέψτε το κόρν φλάουερ καλά με το κρύο νερό και μετά ανακατέψτε το μείγμα με το βραστό νερό. Αφήστε να πάρει μια βράση και προσθέστε μόλις κρυώσει, τα χρώματα ζαχαροπλαστικής της αρεσκείας σας. Έτσι θα δημιουργήσετε μια σπιτική μπογιά και θα μπορείτε να διασκεδάσετε για ώρες με το παιδί σας!

Φράσεις που δεν πρέπει να λέμε στα παιδιά

Οι παιδοψυχολόγοι λένε ότι ο χαρακτήρας ενός παιδιού μοιάζει με τον πηλό. Διαμορφώνεται εντυπωσιακά ανάλογα μ’ αυτά που βλέπει και ακούει από το οικογενειακό του περιβάλλον, ειδικά όταν βρίσκεται σε μικρή ηλικία που δεν έχει άλλα ερεθίσματα (σχολείο, φίλους κτλ.). Οι φράσεις που λέμε στο παιδί μας, ακόμα και οι πιο αθώες φαινομενικά, μπορεί να το επηρεάσουν με τρόπο που δεν μπορούμε καν να φανταστούμε… Το πανεπιστήμιο Σάουθερν Καλιφόρνια έκανε μια σχετική έρευνα και κατέληξε σε δέκα φράσεις-κλισέ, τις οποίες δεν πρέπει επ’ ουδενί να λέμε στα παιδιά μας.
1.       «Άσε με ήσυχο»!
Όποιος γονιός δεν έχει πει αυτό ή κάτι παρόμοιο («μη με ενοχλείς» ή ακόμα και το πιο ευγενικό «έχω δουλειά») είναι ήρωας… Ειδικά στην ηλικία που το παιδί ανακαλύπτει τον κόσμο και ρωτάει για το καθετί χρειάζεται πολλή υπομονή. Μην εμφανίζεστε συνεχώς απομονωμένοι, διότι θα θεωρήσει ότι δεν έχει νόημα να σας ρωτάει αν δεν του απαντάτε και θα το βρείτε μπροστά σας στην εφηβεία…  Όταν έχετε πράγματι δουλειά εξηγήστε του ότι εκείνη τη στιγμή δεν μπορείτε να του εξηγήσετε, αλλά μην ξεχάσετε ποτέ να επαναφέρετε μόνοι σας την απορία του όταν τελειώσετε την εργασία σας.
2.       «Είσαι τόσο…»
Η φράση μπορεί να συμπληρωθεί μ’ ένα επίθετο, θετικό ή αρνητικό (ντροπαλός, έξυπνος, αστείος, τεμπέλης κτλ.). Αποφεύγετε να χαρακτηρίσετε τα παιδιά σας. Ο χαρακτηρισμός αυτός αποτυπώνεται στο μυαλό τους και τον θεωρούν θέσφατο, τις περισσότερες φορές το υιοθετούν και γίνονται υπερόπτες (αν τα παινεύετε συνέχεια) ή χάνουν την αυτοπεποίθησή τους (αν συνεχώς τα κατσαδιάζετε). Μπορείτε να του πείτε «αυτό που έκανες δείχνει τεμπελιά» ή «η άσκηση που έλυσες δείχνει εξυπνάδα», έχει τελείως διαφορετικό νόημα.
3.       «Μην κλαις»
Τα παιδιά, όπως και οι ενήλικες, πρέπει να βιώνουν όλα τα συναισθήματα. Μην απαγορεύετε στο παιδί σας να κλαίει, να λυπάται, ακόμα και να φοβάται. Και μην το υποβιβάζετε με φράσεις του τύπου «μην γίνεσαι μωρό» κτλ. Το παιδί σας δεν θα νιώσει καλύτερα αν το διατάξετε «μην κλαις»! Μάθετε την αιτία των δακρύων κι εξηγήστε του αναλυτικά γιατί δεν πρέπει να κλαίει.
4.       «Γιατί να μην είσαι σαν τον αδελφό/αδελφή σου»;
Ό,τι χειρότερο ειδικά για αδέλφια που βρίσκονται κοντά στην ηλικία. Μην τα συγκρίνετε, ειδικά σε πράγματα που κάποιο παιδί τα μαθαίνει πιο εύκολα από κάποιο άλλο π.χ. να κλείνει μόνο του το φερμουάρ του τζάκετ του ή να πίνει μόνο του νερό από το ποτήρι. Με το να τα συγκρίνετε αυξάνετε την αντιζηλία μεταξύ τους. Αντιμετωπίστε τα σαν εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες.
5.       «Μπορείς και καλύτερα…»
Η αυξανόμενη πίεση στο παιδί μπορεί να μην φέρει μόνο τη βελτίωση που επιθυμείτε, αλλά και άγχος και αγωνία για το… καλύτερα, το οποίο υπάρχει πιθανότητα να μην μπορεί να το πετύχει. Ακόμα και σε πράγματα που αποδεδειγμένα έχει κάνει στο παρελθόν και τώρα δεν θυμάται ή τα κάνει με άλλο τρόπο, μην δείχνετε ότι απογοητεύεστε. Θυμίστε του τι έκανε το ίδιο στο παρελθόν ή πείτε του «θα προτιμούσα να το έκανες έτσι», χωρίς να δείξετε ότι περιμένετε κάτι φοβερό…
6.       «Η μαμά/ο μπαμπάς τα ξέρει όλα…»
Είναι λογικό να απαντάτε στις περισσότερες απορίες του παιδιού, όμως μην το παίζετε παντογνώστες και κυρίως μην υπερηφανεύεστε για τις γνώσεις σας, ακόμα κι αν έχετε πολλές. Αν πρόκειται για κάτι εύκολο, προτρέψτε το παιδί σας να βρει μόνο του τη λύση. Στα μάτια του μπορεί να φαίνεστε υπεράνθρωποι για ένα διάστημα, αλλά όταν διαπιστώσει ότι και οι δικές σας γνώσεις έχουν όριο θα απογοητευθεί υπέρ του δέοντος.
7.       «Σταμάτα αλλιώς θα σε δείρω»
Αν μιλάμε για γονείς που δεν έχουν σκοπό να δείρουν τα παιδιά τους για να τα σωφρονίσουν, οι κούφιες απειλές είναι ό,τι χειρότερο. Το παιδί πολύ γρήγορα συνειδητοποιεί ότι δεν έχετε σκοπό να το δείρετε, οπότε η χρησιμοποίηση αυτής της απειλής (ή άλλων του τύπου «θα σε κλειδώσω στο δωμάτιο» κτλ.) πέφτει στο κενό. Αν πρέπει να του επιβάλλετε τιμωρία δοκιμάστε κάτι πιο ήπιο (π.χ. δεν θα δει σήμερα το αγαπημένο του κόμικ στην τηλεόραση) και, φυσικά, κάντε το πράξη, όσο κι αν σας πονάει. Έτσι θα αντιληφθεί ότι υπάρχουν κάποια όρια, τα οποία δεν πρέπει να υπερβαίνει.
8.       «Αλίμονό σου όταν γυρίσει ο πατέρας σου»!
Η χρησιμοποίηση του ενός γονιού (συνήθως του πατέρα) σαν «μπαμπούλα» φέρνει διπλά κακό αποτέλεσμα. Αφ’ ενός το παιδί μαθαίνει να αποξενώνεται από τον «κακό» του ζευγαριού και αφ’ ετέρου δεν δίνει καμία σημασία πια στις απειλές του «καλού», αφού έχει επισημάνει πια την πηγή του κακού.
9.       «Βιάσου»
Για οτιδήποτε κάνει το παιδί δεν χρειάζεται βιασύνη. Ειδικά όταν βιαζόμαστε εμείς να κάνουμε κάτι ή να πάμε κάπου, δεν είναι σωστό να το πιέζουμε. Ακόμα κι αν δεν το λέμε, αλλά το προδίδει η γλώσσα του σώματός μας (π.χ. με τα χέρια στη μέση και να χτυπάμε συνεχώς το πόδι μας στο πάτωμα) δημιουργούμε άγχος που μπορεί να επηρεάσει το παιδί μας, ειδικά αν το κάνουμε συνέχεια. Ακόμα χειρότερο είναι να αφήσουμε τη δουλειά του ή το παιχνίδι του μισοτελειωμένο, απλά για να γίνει το δικό μας…
10.   «Μπράβο αγάπη μου»!
Τι το κακό έχει ένας έπαινος; Ίσα-ίσα που πρέπει να επαινούμε τα παιδιά μας, αλλά παράλληλα πρέπει να μην το παρακάνουμε. Αν επαναλαμβάνουμε συνεχώς τους ίδιους επαίνους για πράγματα που το παιδί κάνει εύκολα, τι θα κάνουμε αν πετύχει κάτι πραγματικά δύσκολο; Οι έπαινοι πρέπει να έχουν… διαβαθμίσεις, έτσι ώστε το παιδί να μην βρίσκει κάποια στιγμή αδιάφορο να σας δείξει π.χ. μια ζωγραφιά του, επειδή ξέρει ότι θα «εισπράξει» την ίδια φράση.

Πηγή:  www.flowmagazine.gr

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Ο Πέτρος και ο λύκος

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 9-12 χρονών. Πρόκειται για μία διαθεματική και βιωματική προσέγγιση των παραμέτρων που αναδύονται από το γνωστό μουσικό παραμύθι του Sergei Prokofiev. Τα παιδιά μαθαίνουν για τα όργανα της ορχήστρας, εισάγονται στη μορφολογία της μουσικής αναλύοντας αλλά και τραγουδώντας τα μουσικά θέματα που έχει γράψει ο Prokofiev και διδάσκονται θεωρία παρατηρώντας την παρτιτούρα. Μέσα από την πλούσια εικονογράφηση και τα σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα και τις πολλές διασκεδαστικές ασκήσεις, οι μαθητές ασχολούνται δημιουργικά με τη μουσική και μαθαίνουν παίζοντας. Το βιβλίο είναι σχεδιασμένο για να διδαχτεί στη σχολική τάξη, στα ομαδικά μαθήματα των ωδείων (θεωρία, οργανογνωσία), αλλά μπορεί να αποτελεί και μια ευχάριστη συντροφιά για τον ελεύθερο χρόνο ενός παιδιού. Το βιβλίο του δασκάλου είναι ένας οδηγός στον οποίο υπάρχουν όλες οι λύσεις των ασκήσεων. Ταυτόχρονα αποτελεί έναν πλήρη και επιστημονικό οδηγό διδασκαλίας.

Το Καρναβάλι των Ζώων

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 7-11. Βασισμένο στη μουσική που έγραψε ο γνωστός Γάλλος συνθέτης Camille Saint-Saëns προάγει την ενεργητική ακρόαση της μουσικής, παρέχει στα παιδιά τις βασικές γνώσεις για κάποια μουσικά όργανα, τους δίνει την ευκαιρία να βιώσουν κάποιες έννοιες της θεωρίας μέσα από ομαδικά παιχνίδια και έχει πληροφορίες για τον κόσμο των ζώων. Προσεγγίζει διαθεματικά τους πρωταγωνιστές του «καρναβαλιού» μέσα από την Αστρονομία, την ελληνική γλώσσα και μυθολογία, τα μαθηματικά, το θεατρικό παιχνίδι την αγγλική και τη γαλλική γλώσσα. Η πλούσια και κατάλληλη για τις ηλικίες αυτές εικονογράφηση κάνει τα παιδιά να ξεφυλλίζουν το βιβλίο με ευχαρίστηση, ενώ ο απλός και κατανοητός τρόπος που είναι γραμμένο τα εισάγει στον όμορφο κόσμο της μουσικής. Το βιβλίο μπορεί να διδαχτεί στη σχολική τάξη, σε ομαδικά μαθήματα, αλλά μπορεί να αποτελέσει και μια όμορφη συντροφιά στον ελεύθερο χρόνο των παιδιών.

Τεχνητή αναπνοή σε μωρό